Lifeoffia.blogg.se

Tvåbarnsmamma och förskolepedagog och utmattningssyndrom.

One of those days

Publicerad 2021-12-14 09:51:11 i Allmänt, väggen,

Idag är en sån dag där jag vill ALLT, jag vill göra ALLT men orkar inget. Jag fick med nöd och näppe iväg barnen till förskolan, 9.05 lämnade jag barnen. 
 
Jag tog en dag för mig själv idag, jag får panik över att jag inte är på jobbet men att ens vara på jobbet blev överväldigande. Grät i bilen efter att jag lämnat barnen, spänningshuvudvärken kommer smygande och jag vet inte om jag ska titta på film,sova eller försöka åstakomma något med symaskinen... Allt känns jobbigt, jag vilol allt men orkar som sagt inget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela